Sara Möller

Kontakt: [email protected]

rockperry

Publicerad 2007-07-16 17:12:02 i Vardag,

13.7 - dagen som alla hade sett framemot, ni vet; sol, kompisar och festival blir inte bättre, vaknade, tittade i mitt fönster och himlen var blå. varifrån kom alla molnen mittiallt sen? sa bara POFFF en gång så var det mulet och ösregnade, hur kul är det nu med regn på festival. nee-e .. men iallafall, stack med familjen in till stan för att handla och sen till alex med lite grejer, iallafall hittade jag ettpar fina jesussandaler på anttila jag länge önskat. tack mamma! de kostade 12?. hurrraaa , som sakt; till alex sen med lite saker eftersom jag skulle sova hos honom sen, mamma stod en bra stund och pratade med alex mamma om massa skit.. cut the crap! kom iallafall iväg in til stan tillbaka och sen till minimani och handla mat. fort hem och fixa mej och sen var mamma tvungen att föra mej till stan tillbaka eftersom jag missade då fanny och c/o stack. nåja, regnade som tusan och mamma skulle fara till HH och köpa ett paraply till mej och kom ut med en hel jävla picknick till mej och alex. HAHA! tack. köpte paraply på Tokmanni istället. mamma förde mej till vasklot där rockperry ägde rum och släppte av mej när vi såg alex, han stod med några människor och pimpplade cider. vandrade omkring i spöregnet, träffade folk, sen slutade det regna. SKÖNT! jävla bra med folk där, var rekordymycket inbetalda, ca 31000. + massor utanför, snacka om drag. jävla mys. det blev allt senare och senare och mittiallt var klockan 00:00 när jag kom på att jag inte var inbetald, sket i det och stannade ute. roligt det också. slapp sedan hem med alex's-syrras-kompis-syrra. haha! sov gott.

14.7 - vaknade, förvånad av att jag inte var bakfull, åt smörgås och tittade på tv, mittiallt kände jag hur svag jag blev och kände baksmällan knacka på dörren. obehagligt , gick över efter någon timme, då for vi och äta i solf och sen till alex tillbaka, fixa sej och sen kom alex bror och hämtade opp oss och skjutsade oss in till stan. massor med folk på lörda också, men inte alls samma stämmning. helt ok var det nog. fick ju tillochmed ett minne av en pojke jag aldrig sett förut. haha! något slags halsband av något slag med stora plastblommor, jag såg ungefär ut som en spansk hula-hula dansare. han sa bara; här har du, ha de så trevligt ikväll! och vissta fan hade jag det. tack alla för ett trevligt rockperry.


lite bilder, inte världens mest lyckade men..

image28image29image30


15.7 - vaknade med min sötaste alex bredvid, vi steg opp, jag var sjukt trött och vi satt och kollade på eva&adam tills pappa ringde och sa att han hämtar mej. dåligt, för att jag pyser till norge med husbil inom ettpar timmar och är där i en vecka.. hmfr .. har ingen lust. men jag var tvungen att följa med. iik. kommer sakna alex..


HEJDÅ ALLA!
NU PYSER JAG TILL NORGE!

mvh sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv