Sara Möller

Kontakt: [email protected]

oviktigt

Publicerad 2007-07-12 13:58:50 i Vardag,

image26

jag älskar mary-kates väska sekärt minst lika mycket som hon gör,
skulle göra (nästan) vad som helst för att få ha en sådan på alexn eller bara i handen. morrrr

sitter här nu igen, alltså i sängen. haha! helt sjukt, tv shop på tv, ösregn ute och jag vill in till stan och fixa skor samt rockperry biljett, men min mor är av annan åsikt, behöver ju 60? för att få ihop till en biljett, så hon tycker jag skall städa här hemma nu, och vad gör man? jo jag sitter och skriver något helt oviktigt i min blogg, håret står på ända och jag sitter i pyjamas och morgontofflor. OMG ! herregud, gör så att det blir sol, har ingen lust att springa i lera imorgon, isch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv