Sara Möller

Kontakt: [email protected]

NUU! äntligen

Publicerad 2007-07-12 23:46:48 i Vardag,

8.7 - det där med att stiga upp är (konstaterat) nog inte min grej helt enkelt, antar att jag slöade mest hela dan. (V)

9.7 - jag gjorde inte mycket inte, väntade på att pappa skulle komma hem och fixa min vespa men tydligen var det något annat fel på den än vad vi trodde. SKITVESPA ! (ursäkta utrycket). fick nog och bad pappa att föra mej till alex, har saknat honom i en hel vecka, iiiih! kom till honom och vi satt oss ner för att titta på tv. sen bäddade vi alex säng. sen och titta på harry potter, haha! sen somnade vi.

10.7 - alex steg opp ca 7 , jag var yrvaken och fattade noll , men efter ca en minut slog det mej att han skulle till jobbet stackarn. trött som jag var somnade jag om och vaknade inte förrän alex kom hem på sin matpaus klockan 12, han hade paus i en timme så han spelade lite dator och kramades med mej, sen när han for hoppade jag opp, klädde på mig och fixade mig. sen kom alex hem igen och vi förberedde oss för att sedan gå till Fredrika's och äta mat, blev kebab med pommes frites. tack alex! sen hem tillbaks och titta på The Trueman Show, otrolig film, häftgt ! klockan blir snabbt mycket när man är med alex. han är söt!

11.7 - än en dag skulle sötis upp till jobbet och jag fick stanna och mysa i sängen med mej själv, sov tills halv 1 och hoppade upp och fixade till mej lite, när alex kom hem satt vi och pratade och gosades lite sen hade hans mamma lagat pizza till oss! tack! vid 5 tiden kom mamma efter mej för vi skulle till syster och lägga upp gardiner (WTF?) väl där fick vi lite glass osv .. satt och hörde på hennes musik på datorn och sen kollade vi kläder till den blivande babyn (jag hoppas på en flicka). sen hemmåt, fixade mej ytterligare och ringde till dea, vi gick ut och gå med systers hund för de kom till oss, men sedan vidare till Arken och lyssna på Carina Jaarnek. hyrrra! jag och dea gick ner till arken vi också och träffade några människor vi stod och samtalde med en stund. hemmåt ca 12.
sen satte jag mej ner vid datorn en stund, och sen titta på Dirty Dancing. efter det var klockan 4 och jag skulle sova.

12.7 - trevligt att vakna .. (?) det ösregnade och jag hade inte mycket att göra, hade fått tillbaka mitt sims-spel av syster igår så jag tänkte spela lite, hann spela ca 15 min innan mamma ropade att jag skulle komma ner och dammsuga, visst, det gjorde jag, men efter det slog det mej att jag visste inte vad jag skulle ha på mig på rockperry så jag bestämde mig för att sy någonting, det gjorde jag. det blev en vit topp/klänning med djup urringning. efter det fick jag något slags il (tack vare min kära mor), och började städa hejvilt, tvättade fönstren skurade, dammsög, torkade damm osv .. jobbit värre men efter det tog jag och smetade på en ansiktsmask och tog ett hett fotbad samt hårinpackning och satt framför tv en stund, sen hoppade jag i duschen, stod där läänge länge, superskönt! nu sitter jag här då i min missfärgade baddrock och bloggar lite i brist på annat att syssla med.
tack gode gud att det är helg imorgon. och inte vilken helg som helst ... för att det är .. (tamm tadaa , trumvirvel) ROCKPERRY :D hyrraaaa! eller nu är det ju 13.7 så det ÄR ju helg redan nu eftersom klockan är över 12, men herregud som jag längtat!

ROCKPERRY 2006
image27


nati nati, sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv