Sara Möller

Kontakt: [email protected]

HAHA!

Publicerad 2007-08-20 15:51:01 i Vardag,

told ya! haha.. näe, nu får jag sluta..
(råkade just klicka bort hela inlägget, nu skriver jag om.. GRRRRRRRR )

iallfall, var ledig idag eftersom vux-sk07 började skolan idag. fick då alltså sovmorgon och vaknade ca halv 12.. skulle fixa mej lite men märkte att min plattång var hos alex (jävla plattångs-snattare :'| ).. eller dåmer i deas väska. nämen i panik letade jag igenom hela min garderob efter min en gamal reserv-plattång (den låg på golvet). fixade mej och jag och mamma for in till stan, jag snurra runt själv ett tag och köpte det ena och det andra. ungeför 10 över 2 började jag gå(halv-springa) mot skolan för att jag skulle på information om kombistudier klockan halv 3.
satt där och hade varmt som bara den i en hel halvtimme, blev inget klokare, men fick däremot ett papper (som jag redan har, TACK!)
satt sedan och pratade med madde och jennie i min klass medan mamma satt och drack kaffe någonstans in i stan.
efter en dryg halvtimme kom min kära moder och vi åkte hemmåt.
nu sitter jag och funderar över mina kombi-studier. verkar lite jobbigt för min del, men jag har bestämt att om jag skall gå i SYI så läser jag kombi, annars blir det ett byte till gymnasiet (som jag ändå har funderat på x antal gånger).. tallallaaa..
igår brummade jag med min (för tillfället) fungerande vespa, hela 20 km igår kväll, eftersom jag skall ha ihop ungefär 50 km innan jag får brumma helt själv efter vägarna. med mina sammanlagt 41,2 km igår 21:45, fick jag ändå tillåtelse att provköra runt replot ett varv, ÅHEJ vad det gick undan (näe, jag skojade, men det gick hyffast iaf)
bruuumm brumm..

JAG VILL HA SJALEN AV ASHLEY.....
image38

... och den söta tunikan från indiska..
image39


fuck u, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara heter jag. Jag är 23 år och bosatt i Vasa, Finland. Jag studerar mental träning. Hälsa och välmående är ett stort intresse för mig, och jag vill gärna inspirera andra. I min blogg får ni ta del av inlägg om lite allt möjligt. Här skriver jag vad jag vill!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv